Dag 2.

Detta var ingen bra dag. Hela dagen har varit jätteseg och jag har ätit alldeles för lite, tack vare att jag somnade kl 17.30 och vaknade för sisådär en kvart sedan.. Missade till och med arrow, och jag är bitter! Men men vi tar nya tag imorgon, då jävlar ska jag åka och handla massa gottigheter!
 
Samma frukost som igår, därav samma bild.
 
Mellis: Froosh (mango och apelsin) och grönt äpple.
 
Lunch: Tonfisksallad sen igår, guinoa, fetaost och lax.
 
Ååh vad jag älskar när bilder inte blir åt rätt håll även om man har roterat dom, sämsta tisdagen på länge.

Kommentarer
Postat av: Julia

Din lunch var lite bättre idag du ;)

btw. Tänkte bara meddela att feta ost är egentligen inte särskilt nyttigt..

Svar: Ja det var den! :P
Okej det visste jag faktiskt inte, så det var ett bra meddelande men det är ju dock så sjukt gott! (a)
Clara

2013-03-20 @ 07:44:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0