Dröm

Jag blev ju taggad av min gode vän julia att skriva om något jag verkligen drömmer om så här kommer det inlägget. Det blir inget långt och fint inlägg som julias men men.
 
Och jag kan säga att just nu drömmer jag om att:
 
- Ta studenten med tillräckligt bra betyg.
- Kanske plugga vidare i höst eller få ett jobb.
- Bli riktigt tränad så att jag kan känna mig åtminstone lite nöjd med min kropp.
- Söka in till sjukgymnastutbildningen på Göteborg Universitet och bli antagen.
- Ta min examen och vara utbildad sjukgymnast, därefter vill jag få jobb som det och tjäna lite kosing! ;)
- Och någon gång hitta min kärlek!
 
Jag vill sist men inte minst tacka min fina Julia! Du ger så mycket inspiration och glädje. Du motiverar en till att göra sitt bästa. Utan dig hade detta året kunnat bli ett av mina sämsta år på väldigt länge men du räddade mig! Tack till dig min vän, min själsfrände, min inspiration, min förebild!! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh gud.. Fick tårar i ögonen när jag läste det sista. Visste inte att du kände så ju... Herre jisses va du är underbar min vän <3 DU är minst lika viktig för mig ska du veta <3 Puss och kram

Svar: Hihi nej jag vet, men tyckte att det var på tiden att du skulle få veta att du har betytt otroligt mkt för mig! <3 Puss och kram
Clara

2013-04-13 @ 13:43:59
URL: http://picsbyhulken.blogg.se/
Postat av: vicko

Håller med, stor inspirations och motivationskälla!

2013-04-13 @ 20:30:20
Postat av: Julia

Tack kära Bevern. Underbaring.

2013-04-13 @ 21:00:36
URL: http://picsbyhulken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0